Informacja o dostępności
Informacja aktualna na dzień: 11.07.2025 r.
I. Dostępność cyfrowa
a) Dostępność strony internetowej www.gbsgorzow.pl
Stan dostępności strony internetowej : Brak danych o spełnienieniu wymagania.
b) Dostępność aplikacji mobilnej
Stan dostępności aplikacji mobilnej : Brak danych o spełnienieniu wymagania.
c) Dostępność serwisu transakcyjnego w wersji webowej
Stan dostępności serwisu transakcyjnego w wersji webowej : Brak danych o spełnienieniu wymagania.
II. Dostępność usług w kanale stacjonarnym
W Gospodarczym Banku Spółdzielczym w Gorzowie Wielkopolskim przyjęliśmy rozwiązania, dzięki którym realizujemy dostępne usługi bankowe:
III. Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Informacje, które przekazujemy są zrozumiałe. Chcemy, by wszyscy Klienci Banku mieli równy dostęp do naszych usług, bez względu na swoje potrzeby.
Dokumenty, które stosujemy sporządzamy w formie dostępnej, zgodnie z art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze (Dz. U. poz. 731), czyli:
Dokumenty i inne treści piszemy prostym i zrozumiałym językiem. Pracujemy według standardu prostego języka, który rekomenduje Związek Banków Polskich.
W naszym banku możesz porozumiewać się również Polskim Językiem Migowym.
Masz prawo otrzymać ogólne warunki umów, regulaminy oraz inne informacje (na przykład: stawki oprocentowania, stawki prowizji czy kursy walutowe) w formach takich jak:
Takie materiały przygotujemy w ciągu 7 dni od momentu zgłoszenia takiej potrzeby. Dokumenty udostępnimy w formach, które są dostępne dla osób ze szczególnymi potrzebami w sposób, jaki określisz w zgłoszeniu.
Spełniają one wymogi dostępności architektonicznej, które opisaliśmy szerzej w punkcie V – Dostępność architektoniczna. Informacje otrzymasz również na naszej infolinii pod numerem 800 888 888 (połączenie bezpłatne) lub 61 647 28 46 (to numer dla połączeń z zagranicy; opłata zgodna z taryfą operatora).
IV. Dostępność produktów wykorzystywanych przy świadczeniu usług – bankomaty oraz wpłatomaty
Dostępność produktów wykorzystywanych przy świadczeniu usług – bankomaty oraz wpłatomaty
Ikony, którymi oznaczamy dostępne bankomaty i wpłatomaty:
1.
Człowiek na wózku – oznacza, że bezpośrednie otoczenie i usadowienie urządzenia umożliwia samodzielne skorzystania z podstawowych funkcji bankomatu przez osobę poruszającą się na wózku.
2.
Człowiek na wózku z asystentem – bezpośrednie otoczenie i usadowienie urządzenia umożliwia skorzystania z podstawowych funkcji bankomatu przez osobę poruszającą się na wózku przy asyście osoby trzeciej.
3.
Słuchawki – symbol wskazujący na udźwiękowienie bankomatu.
4.
Czytnik zbliżeniowy
5.
Bankomat z możliwością wpłaty gotówki
W Gospodarczym Banku Spółdzielczym w Gorzowie Wielkopolskim możesz skorzystać z 12 bankomatów w następujących lokalizacjach:
1.
66-432 Baczyna ul. Gorzowska 36
2.
66-446 Deszczno ul. Lubuska 73
3.
66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Pionierów 8A
4.
66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Wojciechowskiego 2A
5.
66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Marcinkowskiego 8
6.
66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Pocztowa 1
7.
66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Starzyńskiego 4/2a
8.
66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Okólna 25
9.
66-400 Gorzów Wielkopolski 66-446pl. Jana Pawła II 110
10.
66-433 Lubiszyn pl. Jedności Robotniczej 7
11.
70-251 Szczecin ul. Krzywoustego 69
12.
65-073 Zielona Góra ul. Mariacka 2
Problemy związane z działaniem i obsługą bankomatów lub wpłatomatów możesz zgłaszać przez infolinię pod numerem 800 888 888.
V. Dostępność architektoniczna
Nasze dostępne placówki oznaczamy ikonami:
1.
Człowiek na wózku – oznacza, że bezpośrednie otoczenie i usadowienie urządzenia umożliwia samodzielne skorzystania z podstawowych funkcji bankomatu przez osobę poruszającą się na wózku.
2.
Człowiek na wózku z asystentem – bezpośrednie otoczenie i usadowienie urządzenia umożliwia skorzystania z podstawowych funkcji bankomatu przez osobę poruszającą się na wózku przy asyście osoby trzeciej.
3.
Słuchawki – symbol wskazujący na udźwiękowienie bankomatu.
4.
Przekreślone oko – symbol, który wskazuje na udogodnienia dla osób niewidzących i niedowidzących. W miejscu oznaczonym tym symbolem obsłużymy osobę niewidzącą lub niedowidzącą.
5.
Migające rączki – symbol, który wskazuje na dostępność obsługi w Polskim Języku Migowym. W miejscu oznaczonym tym symbolem obsłużymy osobę głuchą (włączając zdalną obsługę w PJM).
Ikony graficzne z opisem dodatkowych udogodnień, które dotyczą dostępności.
Zakres dostępności architektonicznej poniżej:
Oddział
Zakres dostępności architektonicznej
Oddział Centrala
ul. Sikorskiego 7
66-400 Gorzów Wlkp.
Dostęp dla osób na wózku z asystentem
Parking w najbliższym otoczeniu
Parking w najbliższym otoczeniu z wyznaczonym miejscem dla osoby z niepełnosprawnością
Możliwość wejścia z psem asystującym
I Oddział w Gorzowie Wlkp.
ul. Wojciechowskiego 2A
66-400 Gorzów Wlkp.
Dostęp dla osób na wózku z asystentem
Parking w najbliższym otoczeniu
Parking w najbliższym otoczeniu z wyznaczonym miejscem dla osoby z niepełnosprawnością
Możliwość wejścia z psem asystującym
II Oddział w Gorzowie Wielkopolskim ul. Marcinkowskiego 6 66-400 Gorzów Wielkopolski
Dostęp dla osób na wózku z asystentem
Parking w najbliższym otoczeniu
Parking w najbliższym otoczeniu z wyznaczonym miejscem dla osoby z niepełnosprawnością
Możliwość wejścia z psem asystującym
III Oddział w Gorzowie Wielkopolskim ul. Pocztowa 1 66-400 Gorzów Wielkopolski
Parking w najbliższym otoczeniu
Parking w najbliższym otoczeniu z wyznaczonym miejscem dla osoby z niepełnosprawnością
Możliwość wejścia z psem asystującym
IV Oddział w Gorzowie Wielkopolskim ul. Starzyńskiego 4/2a 66-400 Gorzów Wielkopolski
Dostęp dla osób na wózku z asystentem
Parking w najbliższym otoczeniu
Parking w najbliższym otoczeniu z wyznaczonym miejscem dla osoby z niepełnosprawnością
Możliwość wejścia z psem asystującym
Oddział w Deszcznie ul. Lubuska 73 66-446 Deszczno
Parking w najbliższym otoczeniu
Możliwość wejścia z psem asystującym
Oddział w Lubiszynie
pl. Jedności Robotniczej 7 66-433 Lubiszyn
Parking w najbliższym otoczeniu
Możliwość wejścia z psem asystującym
Oddział w Zielonej Górze ul. Mariacka 2 65-073 Zielona Góra
Możliwość wejścia z psem asystującym
I Oddział w Szczecinie
ul. Krzywoustego 69
70-251 Szczecin
Możliwość wejścia z psem asystującym
Dostęp dla osób na wózku z asystentem
Filia I Oddziału ul. Okólna 25 66-400 Gorzów Wielkopolski
Możliwość wejścia z psem asystującym
Dostęp dla osób na wózku z asystentem
Parking w najbliższym otoczeniu
Informacje o dostępnych placówkach, bankomatach i wpłatomatach znajdują się na naszej stronie internetowej: www.gbsgorzow.pl/kontakt
VI. Skargi na brak dostępności
„Zasady składania i rozpatrywania skarg i reklamacji w Gospodarczym Banku Spółdzielczym w Gorzowie Wielkopolskim” Bank udostępnia Klientom na stronie internetowej oraz w oddziałach, które określają tryb przyjmowania i rozpatrywania reklamacji kierowanych do Banku przez jego Klientów. Zasady te stosowane są odpowiednio w przypadku złożenia do Banku skargi lub wniosku.
Od dnia 1 sierpnia 2025 r. udostępnione zostaną również „Zasady składania i rozpatrywania skarg dotyczących dostępności niektórych produktów i usług” określające tryb przyjmowania i rozpatrywania skarg kierowanych do Banku przez konsumentów w zakresie dostępności niektórych produktów i usług.
VII. Dostępność kart płatniczych
Stan dostępności kart płatniczych
Nasze karty płatnicze posiadają ułatwienia dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Wprowadzone rozwiązania pozwalają skorzystać z karty:
Strona korzysta z plików Cookies zgodnie z celami określonymi w Polityce prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.