Informacja o dostępności

Informacja aktualna na dzień: 11.07.2025 r.

I. Dostępność cyfrowa

a) Dostępność strony internetowej www.gbsgorzow.pl

Stan dostępności strony internetowej : Brak danych o spełnienieniu wymagania.

b) Dostępność aplikacji mobilnej
Stan dostępności aplikacji mobilnej
: Brak danych o spełnienieniu wymagania.

c) Dostępność serwisu transakcyjnego w wersji webowej

Stan dostępności serwisu transakcyjnego w wersji webowej : Brak danych o spełnienieniu wymagania.

II. Dostępność usług w kanale stacjonarnym

W Gospodarczym Banku Spółdzielczym w Gorzowie Wielkopolskim przyjęliśmy rozwiązania, dzięki którym realizujemy dostępne usługi bankowe:

  • zgodnie z zasadami prostego języka uprościliśmy dokumenty dla Klientów indywidualnych. Są to:
    • umowa ramowa
    • klauzule administratora danych osobowych (RODO)klauzule administratora danych osobowych (RODO)
  • wprowadziliśmy nowe elementy do standardów obsługi Klientów w naszym banku. W lepszym i bardziej wszechstronnym stopniu uwzględniają potrzeby osób z niepełnosprawnością.
  • zapewniliśmy szkolenia dla wybranych pracowników naszych placówek oraz centrali z zakresu obsługi osób niewidzących, Głuchych/niedosłyszących oraz innych osób ze szczególnymi potrzebami (Akademia dostępności finansowana ze środków PARP).
  • wprowadziliśmy bardziej zrozumiałą komunikację pomiędzy doradcami a Klientami.
  • na bieżąco dostosowujemy dokumentację papierową do potrzeb naszych Klientów.
  • umożliwiamy skorzystanie z usług tłumacza Polskiego Języka Migowego.

III. Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Informacje, które przekazujemy są zrozumiałe. Chcemy, by wszyscy Klienci Banku mieli równy dostęp do naszych usług, bez względu na swoje potrzeby.

Dokumenty, które stosujemy sporządzamy w formie dostępnej, zgodnie z art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze (Dz. U. poz. 731), czyli:

  • piszemy je w zrozumiały sposób
  • używamy czcionki o odpowiednim rozmiarze i kroju. Stosujemy odpowiedni kontrast oraz odstępy między literami, wierszami i akapitami
  • zapewniliśmy szkolenia dla wybranych pracowników Oddziałów oraz Centrali z zasad prostego języka

Dokumenty i inne treści piszemy prostym i zrozumiałym językiem. Pracujemy według standardu prostego języka, który rekomenduje Związek Banków Polskich.

W naszym banku możesz porozumiewać się również Polskim Językiem Migowym.

Masz prawo otrzymać ogólne warunki umów, regulaminy oraz inne informacje (na przykład: stawki oprocentowania, stawki prowizji czy kursy walutowe) w formach takich jak:

  • nagranie audio,
  • nagranie wizualne treści w Polskim Języku Migowym,
  • wydruk w alfabecie Braille’a lub wydruk z wielkością czcionki wygodną do czytania.


Takie materiały przygotujemy w ciągu 7 dni od momentu zgłoszenia takiej potrzeby. Dokumenty udostępnimy w formach, które są dostępne dla osób ze szczególnymi potrzebami w sposób, jaki określisz w zgłoszeniu.

Spełniają one wymogi dostępności architektonicznej, które opisaliśmy szerzej w punkcie V – Dostępność architektoniczna. Informacje otrzymasz również na naszej infolinii pod numerem 800 888 888 (połączenie bezpłatne) lub 61 647 28 46 (to numer dla połączeń z zagranicy; opłata zgodna z taryfą operatora).

IV. Dostępność produktów wykorzystywanych przy świadczeniu usług – bankomaty oraz wpłatomaty

Dostępność produktów wykorzystywanych przy świadczeniu usług – bankomaty oraz wpłatomaty

Ikony, którymi oznaczamy dostępne bankomaty i wpłatomaty:

1.

Człowiek na wózku – oznacza, że bezpośrednie otoczenie i usadowienie urządzenia umożliwia samodzielne skorzystania z podstawowych funkcji bankomatu przez osobę poruszającą się na wózku.

2.

Człowiek na wózku z asystentem – bezpośrednie otoczenie i usadowienie urządzenia umożliwia skorzystania z podstawowych funkcji bankomatu przez osobę poruszającą się na wózku przy asyście osoby trzeciej.

3.

Słuchawki – symbol wskazujący na udźwiękowienie bankomatu.

4.

Czytnik zbliżeniowy

5.

Bankomat z możliwością wpłaty gotówki

W Gospodarczym Banku Spółdzielczym w Gorzowie Wielkopolskim możesz skorzystać z 12 bankomatów w następujących lokalizacjach:

1.

66-432 Baczyna ul. Gorzowska 36

2.

66-446 Deszczno ul. Lubuska 73

3.

66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Pionierów 8A

4.

66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Wojciechowskiego 2A

5.

66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Marcinkowskiego 8

6.

66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Pocztowa 1

7.

66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Starzyńskiego 4/2a

8.

66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Okólna 25

9.

66-400 Gorzów Wielkopolski 66-446pl. Jana Pawła II 110

10.

66-433 Lubiszyn pl. Jedności Robotniczej 7

11.

70-251 Szczecin ul. Krzywoustego 69

12.

65-073 Zielona Góra ul. Mariacka 2

Problemy związane z działaniem i obsługą bankomatów lub wpłatomatów możesz zgłaszać przez infolinię pod numerem 800 888 888.

V. Dostępność architektoniczna

Nasze dostępne placówki oznaczamy ikonami:

1.

Człowiek na wózku – oznacza, że bezpośrednie otoczenie i usadowienie urządzenia umożliwia samodzielne skorzystania z podstawowych funkcji bankomatu przez osobę poruszającą się na wózku.

2.

Człowiek na wózku z asystentem – bezpośrednie otoczenie i usadowienie urządzenia umożliwia skorzystania z podstawowych funkcji bankomatu przez osobę poruszającą się na wózku przy asyście osoby trzeciej.

3.

Słuchawki – symbol wskazujący na udźwiękowienie bankomatu.

4.

Przekreślone oko – symbol, który wskazuje na udogodnienia dla osób niewidzących i niedowidzących. W miejscu oznaczonym tym symbolem obsłużymy osobę niewidzącą lub niedowidzącą.

5.

Migające rączki – symbol, który wskazuje na dostępność obsługi w Polskim Języku Migowym. W miejscu oznaczonym tym symbolem obsłużymy osobę głuchą (włączając zdalną obsługę w PJM).

Ikony graficzne z opisem dodatkowych udogodnień, które dotyczą dostępności.

Zakres dostępności architektonicznej poniżej:

Oddział

Zakres dostępności architektonicznej

Oddział Centrala
ul. Sikorskiego 7
66-400 Gorzów Wlkp.

Dostęp dla osób na wózku z asystentem

Parking w najbliższym otoczeniu

Parking w najbliższym otoczeniu z wyznaczonym miejscem dla osoby z niepełnosprawnością

Możliwość wejścia z psem asystującym  

I Oddział w Gorzowie Wlkp.
ul. Wojciechowskiego 2A
66-400 Gorzów Wlkp.

Dostęp dla osób na wózku z asystentem

Parking w najbliższym otoczeniu  

Parking w najbliższym otoczeniu z wyznaczonym miejscem dla osoby z niepełnosprawnością

Możliwość wejścia z psem asystującym  

II Oddział w Gorzowie Wielkopolskim ul. Marcinkowskiego 6 66-400 Gorzów Wielkopolski

Dostęp dla osób na wózku z asystentem

Parking w najbliższym otoczeniu

Parking w najbliższym otoczeniu z wyznaczonym miejscem dla osoby z niepełnosprawnością 

Możliwość wejścia z psem asystującym  

III Oddział w Gorzowie Wielkopolskim ul. Pocztowa 1 66-400 Gorzów Wielkopolski

Parking w najbliższym otoczeniu  

Parking w najbliższym otoczeniu z wyznaczonym miejscem dla osoby z niepełnosprawnością

Możliwość wejścia z psem asystującym  

IV Oddział w Gorzowie Wielkopolskim ul. Starzyńskiego 4/2a 66-400 Gorzów Wielkopolski

Dostęp dla osób na wózku z asystentem  

Parking w najbliższym otoczeniu

Parking w najbliższym otoczeniu z wyznaczonym miejscem dla osoby z niepełnosprawnością 

Możliwość wejścia z psem asystującym  

Oddział w Deszcznie ul. Lubuska 73 66-446 Deszczno

Parking w najbliższym otoczeniu 

Możliwość wejścia z psem asystującym  

Oddział w Lubiszynie
pl. Jedności Robotniczej 7 66-433 Lubiszyn

Parking w najbliższym otoczeniu

Możliwość wejścia z psem asystującym  

Oddział  w Zielonej Górze ul. Mariacka 2 65-073 Zielona Góra

Możliwość wejścia z psem asystującym

I Oddział w Szczecinie
ul. Krzywoustego 69
70-251 Szczecin

Możliwość wejścia z psem asystującym


Dostęp dla osób na wózku z asystentem

Filia I Oddziału  ul. Okólna 25 66-400 Gorzów Wielkopolski

Możliwość wejścia z psem asystującym

Dostęp dla osób na wózku z asystentem

Parking w najbliższym otoczeniu

Informacje o dostępnych placówkach, bankomatach i wpłatomatach znajdują się na naszej stronie internetowej: www.gbsgorzow.pl/kontakt

VI. Skargi na brak dostępności

„Zasady składania i rozpatrywania skarg i reklamacji w Gospodarczym Banku Spółdzielczym w Gorzowie Wielkopolskim” Bank udostępnia Klientom na stronie internetowej oraz w oddziałach, które określają tryb przyjmowania i rozpatrywania reklamacji kierowanych do Banku przez jego Klientów. Zasady te stosowane są odpowiednio w przypadku złożenia do Banku skargi lub wniosku.

Od dnia 1 sierpnia 2025 r. udostępnione zostaną również „Zasady składania i rozpatrywania skarg dotyczących dostępności niektórych produktów i usług” określające tryb przyjmowania i rozpatrywania skarg kierowanych do Banku przez konsumentów w zakresie dostępności niektórych produktów i usług.

VII. Dostępność kart płatniczych

Stan dostępności kart płatniczych

Nasze karty płatnicze posiadają ułatwienia dla osób ze szczególnymi potrzebami.

  • Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Wprowadzone rozwiązania pozwalają skorzystać z karty:

  • embos to wypukły numer na karcie, który możesz wyraźnie wyczuć dotykiem. Dotyczy to kart kredytowych.
  • na krótszym boku karty znajduje się wcięcie, które pokazuje, jak używać karty
    w terminalach i bankomatach.


x

Strona korzysta z plików Cookies zgodnie z celami określonymi w Polityce prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.